söndag 15 november 2009

666 även i roslagen


Måndag morgon och mitt huvud känns så tungt, den lilla pizzan tätt intill den stora ica butiken har snabbt funnit och fångat in dom som efter jobbet av någon anledning behöver inköpa lite små saker till hushållet. Då dom inte bara serverar pizza som i och för sig kan vara gott, så finnes även gudadrycken som tillsammans med norrländska och en jack vegasmaskin snabbt gick över styr några snabba vinster genererade mer av den lömska drycken så ganska snart så gick förståndet över till drucken, säga vad man vill jag trodde att satan bodde i norrland men icke så han har förmågan att underhålla mig oavsett min lokalation, tankeställaren som man osökt kommer att tänka på. månde satan vara "min" halvbror då vi gillar det som gör att man går upp klockan åttahundra en ledig måndagsmorgon fast huvudet väger bly men lycklig är den som vet att leva och leva nu.




Inga kommentarer: