fredag 10 september 2010

Poltergeist

Just hemkommen har åter igen varit ute och turnerat fram och åter över pölen, starten på veckan har fått mig en aning uppmärksam då jag har fått för mig att jag jobbar på den flygande holländarn, saker och ting och tro det jag har med egna synorgan beskådat dessa märkliga saker saker och ting har en förmåga att flytta på sig ja till och med nedfalla till durknivå utan att en själ äro närvarande. I början på veckan kan åxo förtäljas att vädergudarna spelade spratt med lätt sjösjuk kock mat skall lagas trots vinbyar på 17-18 sekund metrar F-n vad en så pass stor båt kan gunga resultatet utav det hela träningsvärk att hela 12 timmar stå och parera gungningar värdiga ett tivoli, kanske något för gröna lund till nästkommande sommar. I alla fall yrsel och gungningar till lands pareras lämpligen med b vitamin på burk.

Inga kommentarer: