onsdag 22 oktober 2008



Ok,hmmm........Vet inte riktigt vart jag börja ska.......Ämnet för dagen är lite tabu ,saker och ting sker ,och ibland kan man inte förklara. Slog ner ändalyckten häromdagen.tänkte dela med mig av den för mig ganska banala vardagen..........Det är då det händer ,dvd spelaren börjar köra lucköppning......Tänker inte nämnvärt ,på detta ???????? . Kliver upp slår av strömmen ,hinner inte sätta mig ,då den börjar om hmmm .Samma visa igen av med strömmen ,Tredje gången åkte väggkontakten ur ,äntligen ro .Väl hemkommen efter avslutat kökspass.Med kvällspilsnern i hand ,nämner jag detta för norrländskan ,hon bara ler och säger att detta var nytt ,även för henne .Vadå nytt ????? hur skola man tolka det leendet........Fan vet men jag tror det spökar i norrland ,en och annan kuf har man stött på ..Men inte vill man ha ett sådant sällskap till morgonkaffet då....

Inga kommentarer: